מאמרים

ממחר, דיאטה! - חלק II

אם יש לכם זמן תוכלו לפנות חצי שעה לריצה בפארק, להרמת משקולות או לאגרוף בשיעור או בחוג מתאים.

אם יש לכם קצת יותר זמן נסו להרשם למנוי נסיון בחדר הכושר, לא תאמינו כמה טוב זה יעשה לכם וכמה טוב זה יעשה לגזרה שלכם.

במידה ואתם ממש חנוקים בזמן תמיד תוכלו לשנות את אורח החיים מאורח חיים "יושבני" לאורך חיים פעלתני.

זה ממש לא מצריך זמן פנוי אלא רק קצת מאמץ.

במקום לנסוע למחוז חפצכם ברכב או בתחבורה ציבורית אתם יכולים לפדל על אופניים כל הדרך ללימודים או למשרד.

במקום לעלות במעלית אתם יכולים לעלות במדרגות, ובמקום לנסוע מרחקים קצרים אתם פשוט יכולים ללכת אותם ברגל.

שנו מעט את התזונה

אף אחד לא מצפה מכם להשתנות בתוך יום מהקצה אל הקצה אבל אם תצליחו לרכוש קצת מוצרים בריאים במקום ג'אנק פוד זה כבר יהיה מצויין.

אם במקום קפה שחור בארוחת הבוקר תאכלו חטיף אנרג'י ואם במקום המבורגר תאכלו סלט בארוחת ערב כבר תצליחו לחסוך כמה גרמים בכל יום.

חזרה לחלק ראשון